tiistai 4. maaliskuuta 2014

Jukka Alasaari Photographyn kanssa toteutettu upea kuvausprojekti Dark Fashion

Muutama viikko sitten minulla oli kunnia olla mukana Jukka Alasaaren kuvauksissa stailistin ominaisuudessa. Kuvauksissa käytettävistä vaatteista puhuimme Jukan kanssa jo aikaisin syksyllä ja hänellä oli erittäin selkeä mielikuva siitä mitä hän haluaa. Ja mikäs on helpompaa kuin toteuttaa hyvin mietittyä visiota. Toki itsellänikin oli selkeä näkemys siitä minkälainen lopputuloksen pitää olla. Hienon lopputuloksen taustalla ovat myös meikkaajat sekä upeat mallit.

Tässä kuvausten tuotoksia.

Photo: Jukka Alasaari Photography
Models: Elina IsokangasVeera LehtonenJo Nii / Modelboom
MUA&H: Anette Paananen & Johanna RivaDesign: Draama / Noora Hannus
Photo: Jukka Alasaari Photography
Model: Elina Isokangas 
MUA&H: Anette Paananen
Clothing: Noora Hannus / Draama
Photo: Jukka Alasaari Photography
Model: Jo Ni / Modelboom 
MUA&H: Johanna Riva
Accessories: Draama
Photo: Jukka Alasaari Photography
Model: Veera Lehtonen
MUA&H: Anette Paananen
Clothing: Noora Hannus / Draama




























Jukka Facebookissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti